UMUDA ÇAĞRI


Yıldızlar gördüm 

En karanlık gecelerde

Bir ışık gördüm

En uzun tünellerin sonunda 

Hep umut gördüm

Kaybolan hayallerin enkazında 

Ve koştum hiç durmadan

Zafer vaadinin arkasında


Gerçek olabilirdi ihtimaller 

Belki ıhlamurlar çiçek açmadan

Gökten düşebilirdi ekşi olmayan elmalar

Belki kurtlar meyveyi sarmadan

Çölleri sarabilirdi bereketli vahalar

Belki seraplar bizi kandırmadan

Çıkabilirdi lav dağının içinden can suyu

Belki masal kahramanlarına gerek kalmadan


Ve inanıyorum istikbal güzel olacak

Yıkılacak gam dağları

Ve inanıyorum kirlenmiş kalpler arınacak

Kalmayacak mikrop orduları

Ve inanıyorum karanlığın sesi kısılacak 

Saracak dünyayı merhamet şarkıları

Ve inanıyorum zulüm son bulacak

Bitecek artık zalimin zorbalıkları



Fatih Mehmet KAPLAN



Yorumlar